divendres, 26 de juny del 2026

Fins aviat

I fins aquí hem arribat...


Després de molts anys compartint experiències, activitats, projectes, sortides, colònies i un munt de moments especials a través d’aquest blog, ha arribat el moment d’acomiadar-nos d’aquest espai.


Volem agrair a totes les famílies que ens heu acompanyat durant aquest temps, llegint les publicacions i seguint el dia a dia de l’escola. Aquest blog ha estat una finestra oberta per mostrar tot allò que fem i, sobretot, tot allò que aprenen i viuen els nostres alumnes.


A partir d’ara continuarem compartint els moments més destacats de la vida de l’escola a través de les nostres xarxes i plataformes, on podreu seguir-nos i veure fotografies, activitats i novetats del centre.




Gràcies per formar part d’aquest camí i per continuar al nostre costat.


Equip Escola Piaget


www.escolapiaget.cat



divendres, 19 de juny del 2026

🥳 Festa fi de curs🥳

Avui ha estat l'últim dia de classe i hem gaudit molt! 

Primer hem jugat una mica, hem esmorzat les cosetes que hem portat i hem sortit al pati a ballar una estona. 

Ha estat un curs ple de bons moments i molts aprenentatges. Ara toca desconnectar per tornar amb les piles carregades al setembre! 
BON ESTIU!




dimecres, 3 de juny del 2026

dilluns, 20 d’abril del 2026

Investiguem l'escola

Els patufets estem investigant l'escola. Hem portat unes maquetes de diferents sales i aules. Alguns hem explicat avui la maqueta que hem fet amb els pares. En els propers dies tothom explicarà quina aula ha triat i quines coses en té.

dijous, 5 de març del 2026

Biblioteca - El Carmel Juan Marsé

Hola, famílies!
Avui ens han portat una miqueta de la Biblioteca del barri a l'escola.
Hem pogut mirar molts contes i també ens han explicat uns altres.
Aquí teniu un recull de les fotos de l'activitat!

dijous, 26 de febrer del 2026

Excursió Xaragall

Hola, famílies!

Hem passat un dia esplèndid en l'excursió que hem fet dels Jocs Olímpics. Hem gaudit de la natura, hem viscut uns Jocs Olímpics i hem vist animals de Granja!

Aquí teniu unes fotos del dia tan maco que hem viscut.